A túlmisztifikált keresőoptimalizálás, és a valódi eredmények

a keresőoptimalizálás nehéz?

A keresőoptimalizálás napról napra bonyolultabb egy bizonyos nézőpontból, viszont napról napra egyszerűbb egy kisvállalkozás helyzete az online marketing eme rögös területén. Persze ha jó nézőpontot választunk.

A keresőoptimalizálás nehézsége egyáltalán nincs eltúlozva

A Google a keresőtalálatok rendezéséhez összetett, bonyolult algoritmusokat használ. Vélhetően egyre nagyobb szerepet kap a keresőben a mesterséges intelligancia.

Ja igen, ezek csak következtetések. A Google ugyan kommunikál a keresőalgoritmus működéséről néhány információt, de valójában inkább csak a felszínről. A legtöbb SEO faktor amivel dolgozunk egy kampány során, nem más mint következtetés, és mérés eredménye.

Tipikusan ilyen a webhely sebesség kérdése:

  • A Google azt állítja nem annyira lényeges ebből a szempontból, hacsak nem tart 20-30 másodpercig a betöltődés, nincs baj.
  • A legtöbb SEO szakértő azt állítja igenis fontos és eredményt hoz
  • Én azt mondom a keresőalgoritmusnak nem lényeges, de befolyásolja a felhasználói élményt. A felhasználói élmény pedig befolyásol olyan faktorokat, amik azonban fontosak az algoritmusnak( ha lassú az oldal nem fogsz rajta sokáig nézelődni ugye?)

Szóval valóban bonyolult a helyzet ha ebből a szemszögből vizsgálod. Ha ennyi ellentmondást szül mindegyik ismert tényező, és hozzátesszük hogy több 100 ilyen is van (mármint felsorolható ennyi), akkor azért eléggé bele tudunk süllyedni ennek a mélyébe.

Valójában mégis el van túlozva

Ahhoz hogy te jó pozíciókat, azaz potenciális vevőket szerezz a keresőből, nem szükséges ismerned a mechanizmust. Ha elkezded elemezni, és értelmezni mi történik a háttérben, valóban irdatlan mennyiségű információ fog rád zúdulni.

Azonban ha csak a közönséged igényeire figyelsz és számukra nyújtasz kielégítő szolgáltatást, akkor nem lesz gondod.

Arra sincs szükség hogy mindent teljesen jól csinálj. Ha belegondolsz ez lehetetlen is,

a tökéletességre mindig törekedni kell, de azt is el kell fogadni hogy ez egy elérhetetlen cél

complicated photo

Koncentrálj tehát az üzletedre, és a közönségedre. Ha megfelelő szemszögből vizsgálod a folyamatokat, garantálom hogy sikered lesz a keresőben ugyanúgy mint az üzletedben.

Ja még valami, ha nem világos számodra mire is érdemes figyelned, akkor keress meg és segítek!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..