Amit minden cégvezetőnek tudnia kellene arról, mit csinál AZ ITZen?

Mit csinál egy programozó? Mivel foglalkozik egy szabadúszó informatikus? Ezekre a kérdésekre próbálunk ezen az oldalon válaszolni. Mi, az ITZen berkein belül többen- többféle feladatot is ellátunk. A többféle szakértő, többféle látásmódja hatékonyabb problémakezelést is jelent.

Eleve arról is megoszlik a csapaton belül a vélemény, hogy pontosan mi is számít problémának és mi feladatnak?

Ez az oldal pusztán egy napló arról milyen érdekesebb projektjeink is vannak, milyen problémákat is oldunk meg rendszeresen.

Tipp: Vess egy pillantást az aktivitásnaplónkra

Ha esetleg még nem tudnád, weboldalakat készítünk, illetve keresőoptimalizálással foglalkozunk. Az „unalmas” weboldalkészítési és tipikus SEO feladatok azonban nem minden esetben erre a listára valók. Itt azokat a munkáinkat fogod látni, amelyek valami miatt izgalmasak, vagy a megszokott-tól eltérőek. Miért? Mert így pontosabban tudni fogod, mikor kérhetsz tőlünk ajánlatot.

Nézzük hát, mit csinál az ITZen, amikor dolgozik?

  • Adatvizualizáció, Üzleti intelligencia: Készítettünk egy üzleti analitikát egy WooCommerce alapú webáruház eladási adataiból, 2 évre visszamenőleg. A cél az eladások elemzése és az árakciók hatásainak vizsgálata volt. Egyszerűbb lett volna ha előre így készül el a rendszer, de utólag is ki lehetett hámozni a szükséges infókat.

  • Webanalitika: A Google Analytics útvesztőjében mindig van egy mélyebb réteg. Olyan eszközkészletet képes biztosítani a Google szoftvere, ami komplett felügyeleti rendszerré alakítható, már ami a weboldalad (vagy alkalmazásod) teljesítményét illeti. Több SEO projektnél is kiaknáztuk a lehetőségeket. Eseményalapú jelzések és konverziójelentések formájában.

  • Frontend: Kicsit melléfogtunk egy egyedi WordPress téma fejlesztése során, mivel alulbecsültük a munkaigényét, de nagyon. Nem ez az első eset, de hogy ebből az sült ki, hogy egy minden tekintetben magas színvonalú weboldalt tudunk átadni, kárpótol. Gyors, igényes, jól használható felületet kapott egy már jelenleg is üzemelő, de ezer sebből vérző webáruház.

  • Üzleti folyamatok: Bizonyára hallottál már a Bitrix24 rendszeréről tőlem. Igen ez egy iszonyú hasznos, de igazán bonyolult ERP. Ahhoz képest hogy mennyire profi szoftverről beszélünk, a mi számainknál még ingyenes is. Sokat tanultunk belőle, és a mai napig használjuk, viszont kellett a kihívás, úgyhogy rövidesen beüzemeljük a saját igényeinkhez fejlesztett ITZen ERP-t. Ez számodra azért lesz különösen jó, mert jelentősen csökkenteni fogja az adminisztrációs terheinket, így még inkább a ti szolgáltatásaitok bővítésére tudunk koncentrálni. (Ja és mindezt Laravel alapon)

  • Bitrix24 még egyszer: Persze az eddig felgyülemlett tudást sem hagyjuk kárba veszni, jelenleg egy nagyobb létszámmal rendelkező cég üzleti folyamatait valósítjuk meg a Bitrix rendszerében. Ez azt jelenti hogy automatizálunk és biztosabbá tesszük a belső működést néhány egyszerű trükkel.

  • Online Értékesítés Hírlevéllel: Habár az első időszaktól kezdve az online értékesítés volt minden projektünk célja, ebben a hónapban a hírlevélen keresztüli értékesítést is kipróbáltuk. Azaz egy ehhez hasonló hírlevéllel sikeres értékesítési kampányt zártunk. Gyakorlatilag több mint egy éve építünk a megbízóval közösen egy érdeklődőlistát, ahol most 1+1 levéllel sikerült eladásokat generálnunk.

  • SEO: Azt hiszem rekordot döntöttünk egy blogbejegyzéssel. Kb 1 héttel a publikálás után már keresőforgalmat bonyolít egy általunk írt blogbejegyzés, ami önmagában még talán nem is annyira nagy szám. Ami nagy szám, hogy egy koronavírus által sújtott üzleti szolgáltatást tudtunk ezzel kicsit jobb helyzetbe hozni.

Van még ahonnan ez jött!

Időnként frissítjük ezt a listát, így érdemes lehet visszanézned, ha érdekel mivel is foglalkozunk. Ígérem ide mindig csak a számunkra érdekes projektekről fogunk írni.

Apropó ez hogy tetszett?

2 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

További cikkek

Kíváncsi vagy hogyan spórolhatsz a hirdetési költségeiden?

Kérj ajánlatot és megtudod.

Ajánlatkérés