Linképítés tippek – Hogyan NE csináld!

A napokban igazán borzalmas linket talált Zoli egy téma kutatás közben. Tökéletes példa arra, milyen is a haszontalan, sőt lényegében káros backlink.

Nem vitatom a formai követelményeknek megfelel:

  • Tartalmaz egy kulcsszót (kifejezést)
  • A kulcsszó a link horgonyszövegében szerepel
  • A linket körülveszi releváns szöveg

A linképítés eme formája lényegtelen információkkal teletűzdelt ömlengés. Valami, ami nem szól semmiről, de legalább van benne egy kattintható hivatkozást. Valaki pénzért megvette, sőt tippem is van az áráról (kb 5000Ft/cikk), de sajnos pénzkidobás.

Be kell az embereket tanítani, hogy minden gördülékenyen menjen amikor élesbe megy a dolog. Nem szabad semmit sem a véletlenre bízni mert annak maradandó kárai is születhetnek

Részlet a borzalmas linképítés szövegéből

A fenti részletet azért merem ide beemelni, mert én kerestem a szövegrészletre a Google-ben, de semmilyen eredményt nem találtam. Szóval nemcsak a szöveg nem ér semmit, de még indexelve sincs rendesen az oldal.

Nincs értelme azért választani egy ilyen linképítési megoldást, mert az olcsó. Nincs értelme energiát pazarolni valamire, ami szennyezi az internetet.

Régen lehetett eredményeket elérni ilyen jellegű linkekkel is, viszont ez egy black hat seo technika, amit nem néz jó szemmel a Google, és az algoritmusfrissítések arra szolgálnak nagyrészt, hogy szűrjék a szennyoldalakat.

Nem arról van szó, hogy nem lehet jó linket vásárolni az interneten. Lehet, a linképítési megoldások nagy része igenis jó minőségű backlinekeket ad.

Milyen a jó backlink?

Nyugi nem fogom túlvariálni.

  • A linket adó felület valódi forgalmat generál, méghozzá a keresőből.

    Azonban itt nem feltétlenül a forgalom nagysága számít, inkább a relevanciája. Azaz nem egy macskákról szóló magazin oldalairól szerezz linkeket, ha a te oldalad traktorok szervizelésével foglalkozik
  • Ha egy cikken belül sikerül elhelyezned a linket, ügyelj rá, hogy a cikk témája is releváns legyen.

  • A link legyen kattintható és ne legyen nofollow

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

További cikkek

Kíváncsi vagy hogyan spórolhatsz a hirdetési költségeiden?

Kérj ajánlatot és megtudod.

Ajánlatkérés