SEO PR cikkek vagy advertorial megjelenés?

SEO PR cikkek vagy Advertorial

A SEO PR cikkek megfogalmazás kissé félrevezető megnevezés lehet azok számára akik ismerik a marketing PR fogalmának jelentését. A különbség a PR cikk és az advertorial között a következő:

PR cikk

A PR cikk  tulajdonképpen, olyan folyamat amikor egy szervezetről hír formájában jelenik meg valamilyen információ. Jelen esetben a legfontosabb különbség, hogy ez nem kerül pénzbe a megjelentetése.

PR cikk meghatározása a Wikipédián

Advertorial

A SEO PR cikk alatt gyakran ezt értik, azonban ez jelenti valójában fizetett cikkmegjelenést különböző médiákban.

SEO PR cikk

Igazából mindkettő módszer felhasználható a keresőoptimalizálás során. Az advertorial jellegű megjelenés során általában erős DA és PA mutatókkal rendelkező oldalakon jelenik meg valamilyen releváns tartalom, melybe a hivatkozott webhely kerül.

A hagyományos PR megoldások során pedig különböző valóban PR eszközökkel próbáljuk elérni, hogy a kiadott közlemények megjelenjenek a sajtóban, vagy hivatkozzanak rá például a bloggerek.

Marketinges vagy?

Segíts a fogalom megértésében. Ha úgy érzed jobban el tudod magyarázni, várom a hozzászólásod.

2 hozzászólás

  • Nánai Edit

    a gyakorlatban ezt gyakran úgy alkalmazzák, hogy a pl féloldalas cikkben csak a téma, a tartalom szerepel, és nem vagy alig esik szó a cégről, vagy a weboldalról, viszont alatta van a tartalomra reflektáló féloldalas hirdetés elérhetőséggel, weboldallal együtt

    • Valóban van ilyen megoldás is, azonban ennek a keresőoptimalizlálásra nincs olyan mértékű pozitív hatása tapasztalataim szerint.

      Természetesen, ha ismert megjelenítőről beszélünk hatásos megoldás ez is.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..