Tipp vállalkozásoknak – Szabadúszó megbízása

szabadúszó munkaasztala

A szabadúszó informatikusok hazai megítélése eléggé vegyes. Nyilvánvalóan vannak pozitív és negatív tapasztalatok is ezen a téren, de mondhatjuk hogy ez a jövő megbízási modellje.

Szabadúszó szakemberek megbízása olcsó és rendkívül hatékony együttműködés alapja lehet bárki számára. Gondoljunk csak bele, ez az a módszer amivel jól jár mindenki.

A megbízó szempontjai

Nem kell felvenni embert az időszakos feladatok elvégzésére. A szabadúszó vállalkozók általában több céggel is kapcsolatban állnak, így nem kell őket folyamatosan foglalkoztatni őket. Ha csak egy kisebb feladat elvégzéséről van szó, mint például a szövegírás, vagy a weboldal időszaki karbantartási feladatainak elvégzése elegendő megbízni az adott szakembert, aki a munka végeztével kiállítja a számlát.

A megbízó szempontjából ez egy kifejezetten előnyös megoldás, hiszen a munka külső kapacitás bevonásával készül el, arról nem is beszélve hogy hozzáértő szakember végzi azt el, aki a saját, nem pedig a cég idejével gazdálkodik.

A szabadúszó szempontjai

A megbízást végrehajtó szintén jól jár, hiszen a saját szakterületén, a saját jól bevált szoftvereivel dolgozhat. Hatékonyság, pénz és fejlődés tekintetében is előnyös módozat ez. Az ITZen első munkái például nem voltak kifizetődőek, viszont a feladatok sokszínűsége nagyobb rálátást ad a megbízási területekre, az ügyfelek kiszolgálása pedig folyamatos finomodik, az általános igények által.

Az ITZen módszere

Tehát folyamatosan finomodik az ügyfelek kezelése. Az ITZen elsősorban az online marketing és a céges weboldalak területére koncentrál. Az első tapasztalatok alapján célszerű volt létrehozni egy gyorsan és olcsón telepíthető weboldalmotort, amihez a WordPress nyújtotta alapokat használtuk fel. Úgy tűnt egyre nagyobb szükségét érzik a cégek is az online marketingnek, ezért instant megoldásokkal bővült a rendszer, ami keresőoptimalizált, Facebook-barát és gyors!

Ezután jöttek azok a fajta megkeresések, amik a meglévő weboldalak életének felpezsdítéséről szóltak. Mivel úgy tűnik sok cég szenved azzal a problémával, hogy van ugyan weboldala, de az nem felel meg bizonyos elvárásoknak, elkezdődött egy olyan eljárás kidolgozása, ami az ilyen oldalakat kellően megerősíti. Itt a leggyakoribb hibának a tartalom hiánya mutatkozik, ezért bővült a szolgáltatások köre, méghozzá kereső-optimalizált szövegírással.

Tehát a szabadúszó online marketinges, ugyanúgy mint a programozó, vagy a webdesigner, tapasztalati úton fejlődik az igényekhez igazodva. Jogosan várható hát el tőle a minőségi munka!

Hol találok megbízható szabadúszót?

 

A megbízhatóságot sok dolog alátámaszthatja. Érdemes elsőként azt felmérni, valóban megvan-e a megfelelő tudása és tapasztalata. Ezt könnyen felmérheted azzal, ha kérsz egy árajánlatot. Ha túl sok a homályos, számodra érthetetlen rész, kérdezz. Azt gondolom a magyar szabadúszók érdeke az, hogy segítőkészek legyenek. Hiszen ennek az életmódnak a gyenge pontja, mint egy vállalkozásnak általában, főleg az elején, hogy bizonyos időszakokban nincsenek megbízások. Ahhoz hogy egy megbízást megkapjunk, minőségi munkát kell letenni az asztalra.

A másik szempont a számlaképesség lehet. Aki igazán komolyan gondolja, az egy KATA-s számlát mindenképpen ki kell hogy tudjon állítani. Persze ez az életforma is indul valahonnan és az első lépés nem a számlaképesség, de az út mindenképpen erre vezet.

Zárszó

 

Remélem mostanra mindenkinek világossá vált, mit is jelent a szabadúszó fogalma. Ha úgy gondolod neked is szükséged lenne egy megbízható külsős szakértőre kérj ajánlatot a gombra kattintva:

Ajánlat

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..