Mit csinál egy virtuális asszisztens?
Olyan kis- és középvállalkozások számára nyújt adminisztratív támogatást, akik nem szeretnének egy teljes munkaidős asszisztenst foglalkoztatni.
A virtuális asszisztensek olyan feladatokat végeznek el amelyekkel segítik a cégvezetők munkáját. A tulajdonosoknak nem kell egy irodát fenntartani az asszisztens számára és a ledolgozott órák után kell óradíjat fizetniük.
Miben tudok én segíteni?
Munkámmal az ügyfeleimet a mindennapos adminisztrációs feladatok ellátásában segítem. A rám bízott feladatokat pontosan és a lehető legrövidebb idő alatt teljesítem.
Szolgáltatások
Adminisztratív feladatok:
- gépelés: írott anyagból vagy hanganyag után
- adatrögzítés
- adatfeldolgozás
- dokumentumok szerkesztése és formázása
- fénymásolás
- nyomtatás
- scannelés
- laminálás
- prezentációk készítése
- jelentések készítése
- grafikonok készítése
- Google űrlapok és kérdőívek készítése
- kérdőívek kiküldése és feldolgozása
- fontos események naptárának létrehozása
Bejövő e-mailek kezelése:
- e-mailek ellenőrzése
- válaszok előkészítése
- levélszemét kezelése
- üdvözlőkártyák, meghívók és köszönőlevelek létrehozása
Pénzügyi feladatok
- számlák írása és kiküldése az ügyfelek számára
- számlák feldolgozása
- könyvelés előkészítése
- pénzügyi kimutatások készítése