{"id":747,"date":"2017-04-15T16:58:21","date_gmt":"2017-04-15T14:58:21","guid":{"rendered":"https:\/\/itzen.hu\/?p=747"},"modified":"2020-08-11T15:41:01","modified_gmt":"2020-08-11T13:41:01","slug":"seo-pr-cikkek","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/itzen.hu\/seo-pr-cikkek\/","title":{"rendered":"SEO PR cikk vagy advertorial megjelen\u00e9s?"},"content":{"rendered":"

A SEO PR cikk megfogalmaz\u00e1s kiss\u00e9 f\u00e9lrevezet\u0151 megnevez\u00e9s lehet azok sz\u00e1m\u00e1ra akik ismerik a marketing PR fogalm\u00e1nak jelent\u00e9s\u00e9t. A k\u00fcl\u00f6nbs\u00e9g a PR cikk \u00e9s az advertorial k\u00f6z\u00f6tt a k\u00f6vetkez\u0151:<\/p>\n

PR cikk<\/h2>\n

A PR cikk \u00a0tulajdonk\u00e9ppen, olyan folyamat amikor egy szervezetr\u0151l h\u00edr form\u00e1j\u00e1ban jelenik meg valamilyen inform\u00e1ci\u00f3. Jelen esetben a legfontosabb k\u00fcl\u00f6nbs\u00e9g, hogy ez nem ker\u00fcl p\u00e9nzbe a megjelentet\u00e9se.<\/p>\n

PR cikk meghat\u00e1roz\u00e1sa a Wikip\u00e9di\u00e1n<\/a><\/p>\n

Advertorial<\/h2>\n

A SEO PR cikk alatt gyakran ezt \u00e9rtik, azonban ez jelenti val\u00f3j\u00e1ban fizetett cikkmegjelen\u00e9st k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 m\u00e9di\u00e1kban.<\/p>\n

SEO PR cikk<\/h2>\n

Igaz\u00e1b\u00f3l mindkett\u0151 m\u00f3dszer felhaszn\u00e1lhat\u00f3 a keres\u0151optimaliz\u00e1l\u00e1s sor\u00e1n. Az advertorial jelleg\u0171 megjelen\u00e9s sor\u00e1n \u00e1ltal\u00e1ban er\u0151s DA \u00e9s PA mutat\u00f3kkal rendelkez\u0151 oldalakon jelenik meg valamilyen relev\u00e1ns tartalom, melybe a hivatkozott webhely ker\u00fcl.<\/p>\n

A hagyom\u00e1nyos PR megold\u00e1sok sor\u00e1n pedig k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 val\u00f3ban PR eszk\u00f6z\u00f6kkel pr\u00f3b\u00e1ljuk el\u00e9rni, hogy a kiadott k\u00f6zlem\u00e9nyek megjelenjenek a sajt\u00f3ban, vagy hivatkozzanak r\u00e1 p\u00e9ld\u00e1ul a bloggerek.<\/p>\n

\u00a0<\/p>\n\n\n

\u00c9n is akarok ilyet<\/h3>\n\n\n\n

Ha SEO PR cikk megjelen\u00e9st szeretn\u00e9l, olyan marketing sz\u00f6vegeket<\/a> kell k\u00e9sz\u00edtened, amelyek felhaszn\u00e1l\u00f3i \u00e9lm\u00e9nyt is figyelembe v\u00e9ve k\u00e9sz\u00fclnek. Sokan akik nem a hagyom\u00e1nyos \u00e9rtelemben vett PR (Public Relations) fogalomrendszer\u00e9ben gondolkodnak, azt gondolj\u00e1k, a PR cikkek, azok a 30 fill\u00e9res sz\u00f6veg\u00edr\u00f3k \u00e1ltal k\u00e9sz\u00edtett bet\u0171halmazok, amikbe belerakunk egy kulcssz\u00f3t ami kattinthat\u00f3:<\/p>\n\n\n\n

P\u00e9ld\u00e1ul ez egy tipikusan olyan mondat ami nem igaz\u00e1n fog semmi l\u00e9nyeges inform\u00e1ci\u00f3t \u00e1tadni de lehet bel\u0151le kattintani a keres\u0151optimaliz\u00e1l\u00e1s<\/a> sz\u00f3ra, ezzel pedig meg is nyertem a versenyt. Na j\u00f3 nem vagyok b\u00fcszke erre a bekezd\u00e9semre, de m\u00e9g mindig jobb mint n\u00e9h\u00e1ny ki\u00e9p\u00edtett link amivel kor\u00e1bban tal\u00e1lkoztam, szerencs\u00e9re ink\u00e1bb csak a konkurenci\u00e1n\u00e1l \ud83d\ude42<\/p>\n\n\n\n