ITZen munkanapló – Aktivitás

Ezen az oldalon találod az ITZen munkanapl egy kivonatát. A táblázatból megtudhatod, hogy az elmúlt 7 napban mennyi és milyen típusú feladatot láttunk el. 

A napló, amit itt látsz valós idejű, 20 perces eltéréssel megjelennek a naplóbejegyzések benne.

A publikus napló nem tartalmaz semmilyen személyes információt, azonban az ördög nem alszik. Ha észlelsz valahol adatszivárgást, kérlek jelezd azt a [email protected] e-mail címen.

 

Ha olyan feladatot látsz a kimutatásban, amiben segítségre van szükséged, itt kérhetsz ajánlatot:

A munkanapló és ami mögötte van

A naplózási módszerünk alapjaiban nagyon egyszerű. Ha végzel egy feladattal rögzíted hogy:

  • mit csináltál
  • mennyi ideig tartott
  • volt e valami probléma vagy hiányosság a munkavégzés során?

Annak hogy elkezdtük ezt a fajta adatgyűjtést, több előzménye is volt:

  1. Fejlődni akarunk: Az ITZen egyre inkább kezd szervezetként működni, és erre egyre nagyobb szükségünk is van. Nem arról van szó hogy egy óriási cég lennénk, éppen ellenkezőleg. Kevesen vagyunk és sokkal nagyobb hatékonyságot akarunk elérni, mint a versenytársaink. (Mondhatjuk úgy is, hogy ez egy célunk!)
  2. Valóban segíteni akarunk a hazai vállalkozásoknak: Mivel az ügyfeleink abból a szektorban vannak,  ahol sok a „kókler” cég, sok esetben mire hozzánk eljutnak már bizalmatlanok. Duplán jó dolog, hogy visszajelzések alapján szokatlanul pontos adatokat tudunk átadni az elvégzett feladatokról. Ez képes visszaállítani a bizalmat hosszú távon.
  3. A körülmények néha ellenünk dolgoznak: Sok esetben fordul elő (azaz fordult elő pályafutásunk alatt), hogy egy közvetítő ékelődött a megbízó és a kivitelező (azaz mi) közénk. Ebből abban az esetben származik csak haszna bárkinek is, ha a közvetítő valóban gondozza is az adott projektet. Habár van olyan partnerünk akire ez igaz is, sajnos a legtöbb esetben nem ez a jellemző.
    Igazából olyan partnerünk is volt, aki azt sem tudta mi történt egy projekt kapcsán, az ügyfél természetesen szerződést bontott vele, mi meg itt állunk az elvégzett munkával és a kifizetetlen számlákkal. Mi megírtuk az ajánlatot, ő rárakja a hasznát és vége is az együttműködésnek.
  4. Home office jelleggel dolgozunk: Igen nagyjából mindenki otthonról, a család zaja mellett dolgozik. Iszonyú nehéz úgy hatékonynak lenni, ha nincs dedikált helyed a munkavégzésre, de nem lehetetlen. A munkanapló rengeteget segít a csapat minden tagjának.

Tehát azért naplózunk hogy növeljük a belső hatékonyságunkat.

Szeretnél még olvasni a hatékonyság témájában?