Kategória: IT Blog

Blogolni nagyon fontos, ez a tartalommarketing alapja. Mi is ezért csináljuk. Az ITZen IT Blog kiemelt célja a magyar kisvállalkozások támogatása, oktatása.

Vállalkozásunk fennállása óta rengeteg kis és középvállalkozással volt már dolgunk, és néha láttunk IT szakember szemszögéből rémisztőnek ható dolgokat is.

A legnagyobb problémaként azt látjuk hogy esetenként túlzóan bonyolultan kezeljük az online marketinget. Túl sok időt töltünk a weboldal finomítgatásával, és túl keveset a weboldal potenciáljának kiaknázásával.

Milyen témákról olvashatsz itt?

A profilunk elsősorban a keresőoptimalizálás és weboldal készítés területeit érinti, azonban időnként kitekintünk más irányokba is, mint például a projektmenedzsment és a látásmód fejlesztése.

 

A kisvállalati webfejlesztés zsákutcái

A kisvállalati webfejlesztés során számos kihívással kell szembenézni. Azonban az egyik legnagyobb az, ha a tervezésre aránytalanul kevés figyelmet fordítunk. Figyelem! A cikkben nem kifejezetten weboldal készítésről van szó, ha téged inkább ez érdekel, akkor itt érdemes nézelődnöd. Szögezzük le…

Tovább a cikkre

Miért ne használd a meta keywords tagot?

A Google keresőalgoritmusa az első néhány évben nagy mértékben támaszkodott a meta keywords vagy meta kulcsszó használatára. Ma ennek semmilyen jelentősége nincs már, sőt inkább hátrányként tekinthetünk rá mint előnyként. Miről van szó pontosan? A <meta name=”keywords” content= kezdetű meta elemről a weboldal…

Tovább a cikkre

14 tipp a WordPress oldalad felgyorsításához

Lassú a WordPress weboldalad és fel szeretnéd gyorsítani azt? Nem vagy egyedül, mivel szinte minden weboldal tulajdonos küzd ezzel a problémával. A weboldal betöltési ideje egy eléggé fontos tényező, amely befolyásolja a SEO-t és a Google rangsorolását, a teljes felhasználói…

Tovább a cikkre

Mi az a domain és mi a tárhely?

A domain és a tárhely fogalma gyakran keveredik a témával most irmekedők körében. Az Egy hacker naplója YouTube csatornáján könnyen értelmezhető magyarázatot kapunk a két fogalom magyarázatára….

Tovább a cikkre

Mi az a kulcsszókutatás?

Keresőoptimalizálási projektjeink során ügyfeleink mindig kapnak legalább egy „kulcsszókutatás” nevű dokumentumot. A „kulcsszó” jelen esetben azt a kifejezést jelenti, amelyre az emberek rákeresnek a Google-ben. Mi az a kulcsszókutatás? A kulcsszókutatás egy lista, amely annak a becsült értékét mutatja meg,…

Tovább a cikkre

4 érv a széles termékskála mellett, ha webáruházad van

Sokszor nem tudjuk, hogy bizonyos stratégiák kialakítása miért hozhat nekünk több forgalmat és eladást. Bizonyos szempontokból nehéz is megítélni, azonban segítünk neked néhány érvvel amellett, ha webáruházad van. Te is növeld az termék eladásaidnak számát! Miért jó a több termék?…

Tovább a cikkre

A mentális torzítások nyomában

A körülöttünk zajló események megértését jelentősen befolyásolják a  mentális torzítások. Az agyunk másodpercenként hatalmas információtömeget kénytelen feldolgozni. Ezt a mennyiséget nyers erővel nem lehet megoldani, ezért különféle trükköket használ –sokszor valós szándékaink ellen– a gyors döntések érdekében….

Tovább a cikkre

A rendkívül hatékony csapatmunka 7 szabálya

Beszéljünk a csapatmunka lényegéről. Ha nem tisztázod a célokat, mielőtt a csapat megkezdi a közös munkát, biztos lehetsz benne, hogy gyengébb lesz a teljesítmény. Ez logikus következmény: Ha a csapat nem tudja, milyen eredményeket vársz el tőlük, és hogyan érheted…

Tovább a cikkre

Kíváncsi vagy hogyan spórolhatsz a hirdetési költségeiden?

Kérj ajánlatot és megtudod.

Ajánlatkérés