Kategória: IT Blog

Blogolni nagyon fontos, ez a tartalommarketing alapja. Mi is ezért csináljuk. Az ITZen IT Blog kiemelt célja a magyar kisvállalkozások támogatása, oktatása.

Vállalkozásunk fennállása óta rengeteg kis és középvállalkozással volt már dolgunk, és néha láttunk IT szakember szemszögéből rémisztőnek ható dolgokat is.

A legnagyobb problémaként azt látjuk hogy esetenként túlzóan bonyolultan kezeljük az online marketinget. Túl sok időt töltünk a weboldal finomítgatásával, és túl keveset a weboldal potenciáljának kiaknázásával.

Milyen témákról olvashatsz itt?

A profilunk elsősorban a keresőoptimalizálás és weboldal készítés területeit érinti, azonban időnként kitekintünk más irányokba is, mint például a projektmenedzsment és a látásmód fejlesztése.

 

Fontos tudnivalók a Google Ads Grants programról

A Google Ads Grants program egy nagyszerű lehetőség a nonprofit szervezetek számára, hogy növeljék online jelenlétüket és támogatóik számát. A program keretében a jogosult nonprofit szervezetek havonta akár 10 000 USD értékű ingyenes Google keresési hirdetést vehetnek igénybe, amelyek a…

Tovább a cikkre

Versenytárs elemzés a Google (vagy más) keresőkben

Az online térben való megjelenés és a digitális marketing kulcsfontosságú minden vállalkozás számára. A siker érdekében elengedhetetlen, hogy pontosan megértsd, kik a versenytársaid, és hogyan teljesítenek a keresőmotorokban. A megfelelő versenytárs elemzés segít abban, hogy olyan stratégiát alakíthass ki, amely…

Tovább a cikkre

Weboldal karbantartás árak az ITZen-nél

A weboldal karbantartási szolgáltatásunk első árait még 2017 környékén alakítottuk ki, akkoriban 6000 Ft-ért indult. Az egyik első ügyfelünk kérésére kezdtünk el foglalkozni ezzel, és a projektben technikai SEO-val, CSS finomhangolásokkal és hasonló feladatokkal foglalkoztunk. Így kiderült, hogy van igény…

Tovább a cikkre

Adatvezérelt weboldal készítés adatvezérelt marketinghez

Az adatvezérelt weboldal készítés a weboldal készítés egy olyan területe, ahol a honlap készítés közben felmerülő döntéseket nem megérzés alapján hozzuk, hanem a rendelkezésre álló adatok alapján. Az adatvezérelt megközelítés funkciója az, hogy a weboldal vagy a webáruház minél inkább…

Tovább a cikkre

Weboldal Mobil Nézet: Mobile-First vagy Mobile-Friendly?

Nem elég, ha van egy weboldalad – fontos, hogy az tökéletesen működjön különböző technikai feltételek mellett is, különösen a mobilokon. A weboldal mobil nézete ezért kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a látogatók gyorsan megtalálják amit keresnek, és kényelmesen használjni tudják…

Tovább a cikkre