Kategória: Webanalitika

Mi a bounce rate jelentése

A Bounce Rate, azaz visszafordulási arány, a webes analitikai eszközök egy népszerű mérőszáma. Mit jelent a Bounce Rate? Amikor a weboldalunkra megérkezik a látogató viszonylag rövid idő alatt kiderül mennyire sikerült megragadnunk a figyelmét. Ha ez nem sikerül a látogató…

Tovább a cikkre

Mi az organikus forgalom?

Az organikus forgalom természetes módon keletkező forgalmat jelent. A keresőoptimalizálásban tehát azokat a látogatókat értjük alatta, akik a keresőbe beírt kifejezés után jutottak az oldalunkra, de a természetes találati listából. Hogyan juthat valaki egy weboldalra? Több módon is, de jellemzően…

Tovább a cikkre

E-kereskedelmi beállítások Woocommerce esetén

A Google Analytics e-kereskedelmi beállításai WooCommerce alapú webáruház esetén viszonylag egyszerűen megoldható az Enhanced Ecommerce Google Analytics Plugin for WooCommerce bővítmény segítségével. A bővítményt innen tölthetjük le >> Link Az alapbeállításokhoz elegendő az ingyenes verzió általában. Ezzel nyomon követhetjük a vásárlási…

Tovább a cikkre

Mi az a kulcsszókutatás?

Keresőoptimalizálási projektjeink során ügyfeleink mindig kapnak legalább egy „kulcsszókutatás” nevű dokumentumot. A „kulcsszó” jelen esetben azt a kifejezést jelenti, amelyre az emberek rákeresnek a Google-ben. Mi az a kulcsszókutatás? A kulcsszókutatás egy lista, amely annak a becsült értékét mutatja meg,…

Tovább a cikkre

GOOGLE ANALYTICS HOZZÁFÉRÉS BEÁLLÍTÁSA

A Google Analytics felhasználókezelés funkciójával különböző jogosultságokkal bíró külső partnereket adhatunk a weboldalunk forgalmi statisztikáinak megtekintéséhez vagy kezeléséhez. A hozzáférés megadása előtt nézzük egy kicsit a jogosultságok felépítését. 3 szinten adhatunk felhasználót a fiókhoz: Több jogosultsággal is adhatunk felhasználót egy…

Tovább a cikkre

MI AZ A CTR?

A CTR (Click Throught Rate) az átkattintási arány mérésére szolgáló mutatószám. A logikája nagyon egyszerű: Adott számú megjelenésből mennyi átkattintás történik, illetve az átkattintások száma hány százalékát jelentik a megjelenéseknek. A mutatót használják mind a keresőoptimalizálás, mind pedig a hirdetésekkel…

Tovább a cikkre

MI A KÜLÖNBSÉG AZ ADATTÁRHÁZ ÉS AZ ADATBÁZIS KÖZÖTT?

Az adatbázis egy táblákból és azon belül oszlopokból álló struktúra, melyben rekordokat (sorokat) hozhatunk létre táblán belül azonos tulajdonságtípusokkal. Feladata egy vagy több alkalmazás adatigényeinek kiszolgálása és adatainak tárolása. Egyszerre több felhasználó kiszolgálására van optimalizálva, hogy ki tudjon őket szolgálni…

Tovább a cikkre

Kíváncsi vagy hogyan spórolhatsz a hirdetési költségeiden?

Kérj ajánlatot és megtudod.

Ajánlatkérés