Kategória: Keresőoptimalizálás

Mi az a kulcsszókutatás?

Keresőoptimalizálási projektjeink során ügyfeleink mindig kapnak legalább egy „kulcsszókutatás” nevű dokumentumot. A „kulcsszó” jelen esetben azt a kifejezést jelenti, amelyre az emberek rákeresnek a Google-ben. Mi az a kulcsszókutatás? A kulcsszókutatás egy lista, amely annak a becsült értékét mutatja meg,…

Tovább a cikkre

GOOGLE ANALYTICS HOZZÁFÉRÉS BEÁLLÍTÁSA

A Google Analytics felhasználókezelés funkciójával különböző jogosultságokkal bíró külső partnereket adhatunk a weboldalunk forgalmi statisztikáinak megtekintéséhez vagy kezeléséhez. A hozzáférés megadása előtt nézzük egy kicsit a jogosultságok felépítését. 3 szinten adhatunk felhasználót a fiókhoz: Több jogosultsággal is adhatunk felhasználót egy…

Tovább a cikkre

MI AZ A CTR?

A CTR (Click Throught Rate) az átkattintási arány mérésére szolgáló mutatószám. A logikája nagyon egyszerű: Adott számú megjelenésből mennyi átkattintás történik, illetve az átkattintások száma hány százalékát jelentik a megjelenéseknek. A mutatót használják mind a keresőoptimalizálás, mind pedig a hirdetésekkel…

Tovább a cikkre

HOGYAN ADHATOK HOZZÁ ÚJ RÉSZTVEVŐT EGY GOOGLE CÉGEM FIÓKHOZ?

0) Google cégem bejelentkezés1) A Google Cégem megjelenő listájában kattintson arra a helyre, amelyhez felhasználót kíván hozzáadni! 2) A kiválasztott hely kezelőfelületén a bal oldali menüben találja a „Felhasználók” menüpontot. 3) A megjelenő panelen kattintson az „Új felhasználó meghívása” menüpontra! 4)…

Tovább a cikkre

Kíváncsi vagy hogyan spórolhatsz a hirdetési költségeiden?

Kérj ajánlatot és megtudod.

Ajánlatkérés