Kategória: Keresőoptimalizálás

SEO szempontok a weboldal fejlesztés alatt

Egy weboldal fejlesztését rengeteg szempont befolyásolhatja. Ezek közül mi a keresőoptimalizálás szempontjait szeretnénk kiemelni. Alapvetően elegendő arra felhívni a fejlesztők figyelmét, hogy a webes szabványokhoz történő ragaszkodás jelentősen befolyásolja, hogy a technikai SEO elveinek megfeleltessük a készülő weboldalt. Néha azonban…

Tovább a cikkre

Mi az a dublin core és érdemes-e használni napjainkban?

A Dublin Core Metadata Initiative (DCMI = Dublin Core Metaadat Kezdeményezés), egy korábbi megállapodás mely az interneten található tartalmak forrásmegjelölésére szolgál. A Dublin Core meta adatokként találhatóak meg a forráskódban (mármint ha használod őket), és korábban mint SEO ajánlás is…

Tovább a cikkre

Miért fontos az oldaltérkép egy weboldalon

Az oldaltérkép, azaz a sitemap.xml fájl megléte alapvető eleme egy weboldalnak.  A fájl lényegében egy tartalomjegyzék, ami segíti a keresőt abban hogy megértse az oldal felépítését. Formája kötött, azonban a fájlnév nem feltétlenül kötelező. Ettől függetlenül igyekezzünk a www.oldalneve.hu/sitemap.xml elérési…

Tovább a cikkre

MIxed content hibák javítása WordPress weboldalon

A mixed-content hibaüzenet javítása viszonylag egyszerű. Ki kell cserélni a forrásokat a megfelelő módon. Ha WordPress-t használunk egyszerűen használható bővítményt is tudunk erre a célra ajánlani. Mi pontosan a Mixed-Content hiba? Hétköznapi nyelvre lefordítva mindössze annyiról van szó hogy a…

Tovább a cikkre

301 htaccess átirányítás 404-es hibák esetén

A 404-es hibaüzenetek a keresőoptimalizálás során gyakran kerülnek elő. A hiba azt jelzi, hogy az adott elérési útvonalon nincs elérhető tartalom. Ezeket a hibákat legegyszerűbben 301-es .htaccess átirányításokkal érdemes kezelni. Milyen esetekben fordulnak elő 404-es hibák? Hogyan orvosolhatom a 404-es…

Tovább a cikkre

Mi az organikus forgalom?

Az organikus forgalom természetes módon keletkező forgalmat jelent. A keresőoptimalizálásban tehát azokat a látogatókat értjük alatta, akik a keresőbe beírt kifejezés után jutottak az oldalunkra, de a természetes találati listából. Hogyan juthat valaki egy weboldalra? Több módon is, de jellemzően…

Tovább a cikkre

Mi az a long tail kulcsszó?

A long-tail (hosszú farok), alapvetően közgazdasági fogalom, mely elterjedt a keresőoptimalizálás eszköztárában  is. A piac általában azokat a kulcsszavakat célozza, melyeknek jellemzően nagy a keresési volumenjük és általában valamilyen általános igényt fejeznek ki. Pl. Dugulás elhárítás, asztalos, tetőjavítás. Nagyobb keresési…

Tovább a cikkre

Mi az IKP (ITZEN KEYWORD PERFORMANCE) mutató?

Az IKP egy az ITZen SEO projektjeihez használt mutatószám, mely a Google Search Console adatai alapján kerül számításra.  Mi az IKP mutató célja? A mutató azt hivatott megmutatni, hogy a vizsgált weboldal kulcsszókészletében melyik kifejzésnek mekkora a potenciálja egy vizsgált…

Tovább a cikkre

Kíváncsi vagy hogyan spórolhatsz a hirdetési költségeiden?

Kérj ajánlatot és megtudod.

Ajánlatkérés