Beszélgettünk A Terraforming Earth játékfejlesztőjével

Egy játékfejlesztő élete sem csupa móka és kacagás

Rendhagyó módon, egy vendégünk is volt a Podcast adásunk felvétele során. Egy játékfejlesztő, Csibi András , aki a Terraforming Earth című játékot alkotta meg. András eredetileg az online marketing üzletágában tevékenykedett (machine learning gyakorlati alkalmazásával is foglalkozott), viszont amikor lehetősége adódott a háta mögött hagyott mindent, és eldöntötte, hogy kiadja az addig hobbiként fejlesztgetett játékát.

András a beszélgetés során olyan érdekes tapasztalatokat osztott meg, mint a 10x-es hatékonyságnövekedés. Azaz a nagy cégek bürokráciájából kilépve, sokkal produktívabbá vált egységnyi idő alatt.

..hirtelen tízszer annyit programoztam, mint egyébként a nagyobb cégnél, mivel egy nagyobb cégnél eleve más csapatokkal kell koordinálni…

Csibi András (Terraforming Earth)

Arra is fény derült, hogy miért fontos az, hogy tőled független emberek véleményét kérd ki egy fejlesztés kapcsán. Ha ismernek a tesztelőid, mindenképpen más szemmel néznek a termékedre. Több időt tesznek bele, hogy megismerjék azt. Viszont mikor kilépsz a piacra, egy egészen más közegbe kerülsz. Olyan emberek fogják használni, itt a játékot, akik sokkal kritikusabbak, illetve ha nem tudod megragadni a figyelmüket, akkor továbbállnak. (Jól sejted ez nem csak a játékfejlesztésre is, hanem mondjuk a webshopod termékeire is).

A beszélgetést meghallgathatod itt:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..