Az organikus forgalom természetes módon keletkező forgalmat jelent. A keresőoptimalizálásban tehát azokat a látogatókat értjük alatta, akik a keresőbe beírt kifejezés után jutottak az oldalunkra, de a természetes találati listából.

Hogyan juthat valaki egy weboldalra?

Több módon is, de jellemzően a következő kategóriákat érdemes megkülönböztetni:

  • Organikus keresésből
  • Hivatkozási forgalomból (azaz más weboldalakról)
  • Közvetlenül – Tehát könyvjelzőből, vagy az url konkrát beírásából
  • Közösségi hálózatból (Pl Facebookról)
  • Hirdetésből

Honnan tudom meg, hogy honnan jutott az oldalamra egy látogató?

Az organikus forgalom mértéke több forrásból is megtalálható, ilyen például a Google Analytics, a videó segít megtalálni az adatokat:

Ha kíváncsi vagy hogyan lehet növelni az organikus forgalmat, akkor érdekesek lesznek számodra korábbi esettanulmányaink

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

További cikkek