4 érv a széles termékskála mellett, ha webáruházad van

Sokszor nem tudjuk, hogy bizonyos stratégiák kialakítása miért hozhat nekünk több forgalmat és eladást. Bizonyos szempontokból nehéz is megítélni, azonban segítünk neked néhány érvvel amellett, ha webáruházad van. Te is növeld az termék eladásaidnak számát!

Miért jó a több termék?

  • Long-tail, minél több a webáruházatokban a termék, annál nagyobb lesz a kínálat. Az Interneten valójában szeretnek az emberek nézelődni.
  • Külön tudod kezelni a készleteket és külön tudod választani a rendeléseket is.
  • Egyedileg tudod mérni, melyik variációk a népszerűek.
  • Több termék>> több keresőforgalom (dolgoztam olyan 8000 termékes webáruházban, ahol kb. 0 marketingezés mellett is voltak megrendelések, csak azért mert a sok termékoldal több kulcsszóra hozott be forgalmat.

Long-tail, minél több a webáruházatokban a termék, annál nagyobb lesz a kínálat. Az Interneten valójában szeretnek az emberek nézelődni.”

Valójában semmi meglepő nincs abban, ha tudod minél több a terméked, annál nagyobb az esélyed arra, hogy valamit el is adsz. Egy egyszerű példa a kenyérvásárlás. Ha többféle kenyeret árul egy élelmiszer üzlet, akkor nagyobb eséllyel is csinál magának eladást. Gluténes vagyok, létezik a gluténmentes, fogyni szeretnék, létezik a teljes kiőrlésű kenyér, és így tovább. Egyszerű, de igaz. 

„Külön tudod kezelni a készleteket és külön tudod választani a rendeléseket is.”

Minél több a terméked, annál több értelme van kategorizálni is azokat. Ha már meg vannak a bizonyos kategóriák, úgy a rendeléseket is könnyebb lesz kiosztani majd és leadminisztrálni. 

„Egyedileg tudod mérni, melyik variációk a népszerűek.”

Annak, hogy van-e értelme bizonyos termékeket árulni, csakis úgy deríthető ki, ha összehasonlítást végzünk. Ehhez azonban több termék kell, hogy tudjunk miből statisztikai elemzést végezni.

„Több termék>> több keresőforgalom (dolgoztam olyan 8000 termékes webáruházban, ahol kb. 0 marketingezés mellett is voltak megrendelések, csak azért, mert a sok termékoldal több kulcsszóra hozott be forgalmat.”

Tehát magyarul: ha nem nyomjuk agyon hirdetéssel a weboldalunkat, akkor is eladhatunk. A keresőoptimalizálás alapja, hogy bizonyos kulcsszavak  megjelenítésével, többet hozhatunk. Hiszen minél keresettebb egy termék, kulcsszó elemzéssel is kimutatva, annál nagyobb a valószínűsége, hogy a konkurenciával is harcba szállhatunk. 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

További cikkek

Kíváncsi vagy hogyan spórolhatsz a hirdetési költségeiden?

Kérj ajánlatot és megtudod.

Ajánlatkérés