Amit minden cégvezetőnek tudnia kellene arról, mit csinál AZ ITZen?

Mit csinál egy programozó? Mivel foglalkozik egy szabadúszó informatikus? Ezekre a kérdésekre próbálunk ezen az oldalon válaszolni. Mi, az ITZen berkein belül többen- többféle feladatot is ellátunk. A többféle szakértő, többféle látásmódja hatékonyabb problémakezelést is jelent. Eleve arról is megoszlik a csapaton belül a vélemény, hogy pontosan mi is számít problémának és mi feladatnak? Ez az oldal pusztán egy napló […]

Tovább a cikkre

Miért fontos a WordPress frissítések rendszeres futtatása?

wordpress

Sajnos gyakran találkoztunk teljesen elavult oldalakkal. Régi PHP verzió, a WordPress frissítés elhanyagolása, a feleslegesen feltelpített, biztonsági kockázatot jelentő bővítmények és még sorolhatnám…  Ebben az írásban azt foglaljuk össze, hogy milyen rendszer-összetevők verziófrissítéseire szükséges odafigyelni WordPress alapú weboldalak esetében.  Ha úgy érzed ezzel nem Te szeretnél foglalkozni, nyugodtan tanulmányozd a WordPress karbantartás szolgáltatásunkat.  

Tovább a cikkre

Miért fontos is az ügyfél elégedettség?

Az ügyfél elégedettség első lépcsője

Amennyire csak tudtam körüljártam az ügyfél elégedettség kérdését a mostani bejegyzésemben. Az ITZen mindig is az ügyfelek igényeire épült, és hónapról hónapra egyre jobbak vagyunk benne. Honnan tudom hogy jobbak vagyunk benne? Ez nem valami hipotézis. A megkérdezettek visszajelzései ezt mutatják. Azonban ne szaladjunk ennyire előre, rágjuk át az első kérdést

Tovább a cikkre

A keresőoptimalizálás hátrányai

Ez egy figyelmeztetés a keresőoptimalizálás hátrányai című cikkhez

Erről is beszélnünk kell! A keresőoptimalizálás hátrányairól ugyanis nem sokat olvashatsz, de én most leleplezem ezt. Valószínűleg új dolgot nem fogok mondani, viszont új nézőpontot ismerhetsz meg. Szerencsére egy mondatban meg tudom neked fogalmazni a hátrányos dolgokat. A keresőoptimalizálás pénz, munka és időigényes, ezek mellett pedig szinte lehetetlen megjósolni az eredményeit! A fenti állítás támadható, de kétségkívül van igazság benne. […]

Tovább a cikkre

Miért értelmetlen a garantált keresőoptimalizálás helyezés?

A garantált keresőoptimalizálás helyezés nem a legjobb megközelítés

A garantált keresőoptimalizálás helyezés egy marhaság. Meg lehet oldani hogy garantáltan az első helyre kerüljön egy weboldal egy adott kulcsszóra, csak nem biztos hogy megéri. Mi a garantált keresőoptimalizálás helyezés? Te mint weboldal tulajdonos, bizonyára nagy üzleti potenciált látsz abban hogy a weboldalad egy adott kulcsszóra első helyen legyen. Ezzel nincs is semmi gond. Sok esetben jelentős üzleti lehetőség egy […]

Tovább a cikkre

Hogyan oldjunk meg hatékonyan problémákat?

Problémamegoldás egyszerűen?

A hatékony problémamegoldás alapvető készség nálunk, legalábbis egy idő után. Valószínűleg egy külsős személy számára az egyszerűségre törekvésünk azt sugallja, hogy minden simán megy. Az igazság azonban az, hogy alapvetően a problémák tengerén hajózunk minden egyes nap. Na azért nem kell megijedni, mi imádjuk a problémákat, és imádjuk azokat megoldani is. Miért veheted szinte készpénznek az itt leírtakat? Azért, mert […]

Tovább a cikkre

Mailchimp VS SalesAutoPilot: Melyik a legjobb hírlevélküldő?

Melyik a legjobb hírlevélküldő

Melyik a legjobb hírlevélküldő? Nehéz eldönteni, mivel attól is függ hogy mit kell megvalósítani vele. Ez egy egyszerű összehasonlító cikk, nem fogom megmondani melyik a jobb, mivel mindkettővel dolgozunk időnként, így mindkettőt merem ajánlani a legtöbb esetben. Talán a SalesAutoPilot (korábban MailMaster) rendszerét kicsit jobban támogatom, de valószínűleg azért mert mégiscsak egy magyar fejlesztés. Mailchimp vs SalesAutoPilot Elsőként nézzünk meg […]

Tovább a cikkre

Organikus forgalom növelése Esettanulmány

organikus forgalom növelése

Az organikus forgalom növelése sokkal bonyolultabb, mint ahogy elsőre gondolunk rá. Elméletileg egyszerű, növeljük a kulcsszószámot, vagy erősítjük a pozíciókat és már jönnek is az extra felhasználók. Azonban ez egy idő után ez már nem működik. Amikor egy weboldal keresőoptimalizálása megkezdődik, látványos forgalomnövekedésnek lehetünk szemtanúi. Azonban az idő múlásával a növekedés üteme lelassul, stagnálni kezd. Azt meg ugye tudjuk hogy […]

Tovább a cikkre
1 2 3 4 15