Azt tartsd szem előtt a tervezési folyamat során, hogy az ügyfeleid milyen problémáira akarsz megoldást adni. Ne csak egyedi legyen a tartalmad, a blogbejegyzés megoldást is biztosítson! Hiába mesélsz magadról és a szolgáltatásaidról, ha az írásod “Te-központú”, hiszen a felhasználót kell kiszolgálnod.
A Google a Medic nevű augusztusi frissítésével emlékeztetett minket az E-A-T-ként emlegetett arany standardjére:
- E, mint expertise: az általad létrehozott tartalmaknak arról kell tanúskodniuk, hogy az adott területen, amit képviselsz, Te szakértőnek számítasz.
- A, mint authority: a tekintély. A szakértelem mellett azt is bizonyítanod kell, hogy a szakmai közegeden belül megbecsülik, tisztelik és elfogadják a véleményed.
- T, mint trustworthiness: a szakértelem megvan, a tekintély megvan… most már csak a pozitív visszajelzések kellenek, amelyek arról árulkodnak, hogy megbízható vagy és színvonalas szolgáltatást nyújtasz.