Szeretnéd megérteni hogyan látnak interakcióba a látogatóid a weboldaladdal? Használd weboldal látogató számláló eszközünket. Egy közepesen jó marketingszövegnek is elmenne az előző kijelentésem, mármint a 90’-es években.
Ma egyáltalán nem javasolt ilyen weboldal számláló eszköz használata, hogy miért?
A látogató számláló szoftverek egyáltalán nem megbízhatóak!
Az adatok torzulhatnak például akkor, ha egy látogató többször frissíti az oldalt, vagy visszalép az előző oldalra. Emellett ezek az eszközök általában nem képesek megkülönböztetni a valódi látogatókat a botoktól vagy az automatizált forgalomtól. De nézzük meg ezt részletesen:
Mit érdemes használni a látogatók interakcióinak mérésére?
Ha valóban mélyreható és pontos adatokra van szükségünk arról, hogy a látogatók hogyan lépnek interakcióba az oldalunkkal, és hogyan lehetne javítani az felhasználói élményt, sokkal inkább érdemes olyan megbízható és átfogó webanalitikai eszközöket használni, mint például a Google Analytics.
A Google Analytics talán napjaink legjobb megoldása a weboldalak elemzésére, főleg egy kisvállalkozás szintjén. Segítségével részletes és pontos adatokat gyűjthetünk arról, hogy ki látogatja az oldalunkat és hogyan viselkednek. Követi például, hogy honnan érkeznek a látogatók és milyen útvonalat járnak be az oldalon.
Elengedhetetlen eszköze egy webáruház keresőoptimalizálásának, de nem csak webshopok, bármilyen értékesítési oldal esetén az optimalizálás alapját nyújtja.
Megmutatja, hogy melyik tartalom vonzza a legtöbb embert, és hogyan lehetne még jobbá tenni az oldalunkat. A konverziókat is nyomon követhetjük, hogy lássuk, mennyire hatékony az oldalunk a céljaink elérésében. A testreszabott jelentések és figyelőlisták lehetővé teszik számunkra, hogy pontosan kövessük az oldal teljesítményét, és azonnal reagáljunk a változásokra. Összességében ezek az eszközök segítenek nekünk, hogy jobban megértsük a látogatók viselkedését, és hatékonyabban optimalizáljuk az oldalunkat a felhasználók számára.
Remélem mostanra megjelent benned az igény a pontos látogatottsági adatok mérése irányába. Ha nem tudod hogyan indulj el, ideje megismerned az ITZen erejét az online marketingben, mert egyszerűbbé tesszük…