A titkos recept, amivel a népszerű weboldalak közé juthatunk

Hogyan juthatok a népszerű weboldalak közé?

A népszerű weboldalak sok szempont szerint hasonlítanak egymásra. A legszebb a dologban az, hogy a siker alapelvei másolhatóak, és ez igaz a weboldalak esetében is. Többet szeretnél tudni? Olvass tovább!

A cím hazudik!

A recept egyáltalán nem titkos, hiszen le van ide írva! A cím még egy dologban hazudik, hiszen nem egy hanem rögtön két receptet kap a kedves olvasó. Az első recept a lassú és tartós népszerűség útja, a másik a gyors, de kevésbé tartós módszer.

Hozzávalók a lassú, de tartó népszerűséghez

A recept hozzávalók tekintetében rendkívül egyszerű, ha megfelelő arányban vegyítjük ezeket az összetevőket, igazán élvezhető és főként minőségi weboldalt kapunk. A receptúra elképesztően egyszerű. A siker tulajdonképpen garantált, amennyiben ehhez tartjuk magunkat. A népszerű weboldalak mindegyike hasonló alapelvek mentén dolgozik.

Nézzük hát a hozzávalókat először csak felsorolásként, majd részletekbe menően is.

  • Igényes munka
  • Rendszeresség
  • Felhasználó-központúság
  • Kitartás

Igényes munka

Soha ne csapd össze a weboldalt. Alkalmazd a megfelelő szakembereket, és ésszerű határidőket szabj. Az igényes munka alapja, hogy megértsd, egy weboldal megalkotása több szakaszból áll, még a legelemibb honlap esetében is.

Az igényes munkának vonatkoznia kell a weboldal elkészítési folyamatára ugyanúgy, mint annak tartalmi elemeire. A legjobb webdizájn, a leghatékonyabb weblapmotor sem fog igazán nagy dolgokat produkálni addig míg annak tartalma igénytelen.

Az igényes tartalom előállítása ugyanúgy külön recept lehet, mint a weboldal elkészítése.

Rendszeresség

Nagyon fontos, amit sokan elfelejtenek. A nagy teljesítményt nyújtó weboldalak egyértelműen közös jellemzője a rendszeresség. Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy óránként új tartalmakkal jelentkezünk, hiszen egy a fenti követelménynek megfelelő tartalom előállításához időre és befektetett munkára van szükség.

Amennyiben az ügyfeleinkkel folyamatosan kommunikálunk, történjen az a kommunikáció akár hetente egyszer, előidézzük azt a helyzetet, hogy hosszabb kimaradás után egyenesen hiányolni fogják az információinkat. Persze ennek a feltétele a további 3 szempont betartása is.

Felhasználó-központúság

Egyértelmű recept arra vonatkozóan nem létezik, mi az ami a célközönséged egyértelműen érdekelni fogja. Viszont nagyon is komoly eredményekre számíthatsz ha elemzed az ügyfeleidet. Ismerd meg őket, a szokásaikat, a hobbijukat és állíts elő olyan tartalmat a weboldaladon, ami az ő igényikre szabott, viszont összhangba hozható a céged üzenetével.

Kitartás

Ez a legfontosabb hozzávaló. Ne várd el az azonnali sikert. A tapasztalatok szerint egy weboldal az első megjelenése után kap egy kis “löketet”. Ez általában az ismerősök tevékenységeinek és az újdonság varázsának köszönhető. Sok weboldal esetében itt meg is állnak a fejlesztéssel, azonban eltelik néhány hónap és amennyiben a kommunikáció nem folyamatos szépen lassan el is feledkeznek róla.

Még abban az esetben is időre van szükség, ha rendszeresen frissítjük a weboldalt. A kitartás ahhoz kell, hogy ezekben az átmeneti időszakokban is folyamatosan és töretlenül tudj dolgozni.

A kezdeti siker nagyon is jó jele annak hogy a weboldal a népszerűségi versenyben komoly esélyekkel indul, de még ennek elmaradása esetén is minden egyes esetben siker koronázza a kitartó munkát!

Hozzávalók a gyors népszerűséghez

A gyors népszerűség sajnos ritkán tartós. Előfordulhatnak azonban olyan esetek, amikor hasznos lehet, (pl. reklámkampány, kérdőívek, tesztek).

A módszer alapja egyszerűbb, azonban jóval nagyobb odafigyelést és több munkát igényel. Az alapelvek a következők:

  • Gyorsaság
  • Aktualitás
  • Nagy tömegeket elérő csatornák

Az eljárás magja egy mondatban leírható:

Találj egy a weboldalad szempontjából is érdekes, illetve aktuális hírt, eseményt, majd a megfelelő, lehetőleg nagy tömegeket elérő csatornákon dobd be a bombát.

Mi jellemző még a népszerű weboldalak tevékenységére?

Mindkettő receptet alkalmazni tudják. A lassú módszert időnként, vagy folyamatosan ötvözik a gyors módszerekkel. Ezek lehetővé teszik hogy fokozatosan egyre nagyobb tömegeket érjenek el.

Segítséget szeretnék!

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..