3 haladó keresőoptimalizálási technika, amely 2 héten belül megnöveli az organikus forgalmad

A keresőoptimalizálás olyan mint a filmgyártás, mindig van egy új ötlet, mindig van egy új szereplő, a módszerek száma pedig végtelen. Egyébként is ha a Google organikus forgalom nem nő már tovább a hagyományos módszerekkel, érdemes kicsit alternatívabb irányból megközelíteni a dolgot.

Ha az alapvető SEO módszrekről szeretnél olvasni, akkor ezt az írást ajánlom inkább. Azonban ha már úgy gondolod mindent láttál, olvass tovább.

Az ITZen műhelyében több ilyen SEO Hacking típusú megoldással dolgozunk, ezekből láthatsz itt egy kis ízelítőt.

Ezek a módszerek nem minősülnek Black Hat SEO-nak, nem élünk ilyen lehetőségekkel, nyugodtan használhatod őket, esetleg adj egy visszajelzést ha valamelyik módszert kipróbáltad és számszerűsíteni tudod az eredményét.

(1) A legnagyobb forgalmú kulcsszavak erősítése

Ez a technikai alapvetően a keresőből érkező forgalom erősítésére szolgál. Összefoglalva annyit fogunk tenni, hogy megkeressük a legnagyobb volumeneket, majd kibővítjük a landoló oldal tartalmát releváns kulcsszavakkal.

Szükséges idő: 30 perc.

  1. Nyisd meg a Google Search Console teljesítmények jelentését

    Itt találsz egy kis videós segítséget

  2. Rendezd a találati listát megjelenés szerint

    Tehát a lista tetején legyenek a legtöbb megjelenéssel bíró kulcsszavak

  3. Kattints az Átlagos pozíció panelre

    Így látni fogod, hogy az adott kulcsszavaid hányadik pozícióban jelennek meg.

  4. Keress egy nagy forgalmú kulcsszót

    A jó kulcsszó megfelel a következő feltételeknek: Arányaiban magasabb a megjelenési száma az átlagosnál, a pozíciója 10 fölötti, illetve releváns a weboldalad tartalmához.

  5. Keress kapcsolódó kifejezésket

    Használhatod az Ubersuggest vagy a SEMRush eszközét is

  6. Bővítsd fel a tartalmad az új releváns kulcskifejezésekkel

    Simán előfordulhat, hogy egy jól irányzott bekezdéssel extra forgalmat fogsz tudni elérni.

(2) Első oldalas CTR-ek erősítése

Ebben a technikában kicsit kifordítjuk az eddigi hozzáállást. Alapvetően ugye úgy gondolkodunk, hogy majd erősítünk néhány pozíciót egy kulcsszavunkra, és akkor jobb lesz az átkattintási arány (CTR).

Azonban gondolj bele, ha egy kulcsszóval már az első oldalon vagy (illetve ha csak szimplán sok a megjelenésed, valahol hátrébb), akkor is előnyt szerezhetsz, ha a meta leírásod és a Title tagot teszed csábítóbbá. Kicsit marketingesítsd a SEO-s szöveged. (Van észlelhető különbség egy marketing szövegíró és egy SEO szövegíró címadási szokásaiban, na mit gondolsz kiére kattintanak többen?)

Szóval keresd meg az cikked, amivel az első oldalon szerepelsz, majd írd meg jobbra a meta leírását és a címét.

Persze nem clickbait címekre gondolok, és te sem arra gondolj, mivel ha az átkattintás után rögtön bezárják az oldalad, akkor valószínűleg inkább visszaesésre számíthatsz mint erősödésre.

(3) Kérdések

A Google Search Console, vagy egy átfogó kulcsszókutatás rengeteg lehetőséget tárhat fel, ha kérdésekre válaszolsz.

A kérdést inkább értsd úgy, hogy a több szóból álló, értékelhető volumennel bíró kifejezés.

Mutassak példát? A keresőoptimalizálás témaköre dúskál ezekben a kifejezésekben.:

keresőoptimalizálás funkciók beépítése weblapra

Ez ugyan egy alacsony keresési volumennel bíró kifejezés, de nagyjából ennyi elég is lehet, hogy ez az oldal megjelenjen a kifejezésre egy tekintélyes pozícióban, amikor valaki erre a kifejezésre keres.

Keress tehát ilyeneket, és találj ki kreatív megoldásokat, add meg a válaszokat ezekre a kérdésekre. Ha csak havonta 1 extra látogató érkezik erre a kifejezésre, de találsz még 20 másik ilyet, máris növelted a bejövő forgalmad.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

További cikkek

Kíváncsi vagy hogyan spórolhatsz a hirdetési költségeiden?

Kérj ajánlatot és megtudod.

Ajánlatkérés