Mitől változhat meg a magyar informatikai kultúra?

magyar informatikai kultúra

Az Oracle és a Coleman Parkes közös kutatást végzett a közelmúltban 600 európai és közel-keleti döntéshozó megkérdezésével. Az informatikai és üzleti szektor bevonásával készült tanulmány kutatási területe a felhő technológiák bevezetési nehézségeiről szólt, azonban komoly tanulságot vonhatunk le belőle. A problémák kicsit másképpen ugyan, de jelen vannak a magyar kisvállalkozásoknál is. A legfőbb megállapítás a döntéshozatal folyamatában észlelhető…

Tovább a cikkre

Keresőoptimalizálás a gyakorlatban

Keresőoptimalizálás a gyakorlatban? Na ez nem olyan mint a fizikai munka

A keresőoptimalizálás egy elképesztően nagy, folyamatosan változó információhalmaz, amihez egy SEO szakembernek folyamatosan alkalmazkodnia kell. De mi történik igazából egy keresőoptimalizálás során? Mik a valós gyakorlati lépései a folyamatnak, hogyan működik a keresőoptimalizálás?

Tovább a cikkre

Az 5 legismertebb tévhit a keresőoptimalizálásban

5 seo tévhit

A keresőoptimalizálás ma már mindenki előtt ismert fogalom, de még több az ezzel kapcsolatos tévhit. Ezt a keresőalgoritmusok folyamatos fejlődése, a csalásokon alapuló pár éve még eredményes stratégiák használata okozhatja. Összeszedtem azokat a hibákat, amikkel munkáim során legtöbbször találkozom. Mielőtt nekikezdesz azt tisztázzuk, hogy ügyfeleim általában olyan kisvállalkozók, akik a saját szakterületükön nagyon szép eredményeket képesek elérni az informatika azonban nem az […]

Tovább a cikkre

Mi az az ERP rendszer?

ERP rendszer flow chart

Az ERP rendszer nem más mint egy vállalatirányítási információs rendszer. Előfordulhat hogy most is használsz hasonlót, csak nem tudod hogy az már ebbe a fogalomkörbe tartozik. Mivel az ERP, vagy hívjuk inkább egyszerűen csak vállalatirányítási rendszernek, inkább módszertan mint egy szoftver.

Tovább a cikkre

Forgalomnövelés tartalommarketinggel 90 nap alatt

forgalomnövelés tartalommarketinggel

A forgalomnövelés legjobb, és legtartósabb módszere a folyamatos kommunikáció, amit weboldal esetében jelenthet például a rendszeresen frissülő tartalom. A módszer segítségével szert tehetünk rendszeres olvasókra, de pozitívan hat a Google-ben betöltött szerepünkre is. Hogyan is hat ez pontosan a weboldalunkra?

Tovább a cikkre
1 11 12 13 14